facebook
Doniraj
  • Prijava
Nema rezultata
Pogledaj sve rezultate
Dijalog.hr
  • Naslovnica
  • Vijesti
  • Dijalog
  • Kolumne
  • Blogosfera.hr
  • Sport
  • Društvo
  • Kultura
  • Lifestyle
  • Vjera i duhovnost
Dijalog.hr
  • Naslovnica
  • Vijesti
  • Dijalog
  • Kolumne
  • Blogosfera.hr
  • Sport
  • Društvo
  • Kultura
  • Lifestyle
  • Vjera i duhovnost
Nema rezultata
Pogledaj sve rezultate
Dijalog.hr
Naslovnica Lifestyle

Dovoljno je i pet minuta: Male vježbe, veliki rezultati

Hina autor: Hina
25.03.2025
u Lifestyle, Zdravlje
0
A A
Dovoljno je i pet minuta: Male vježbe, veliki rezultati

Foto: Canva

Pogledaj ovaj članak na dijalog.hrPogledaj ovaj članak na dijalog.hrPogledaj ovaj članak na dijalog.hrPogledaj ovaj članak na dijalog.hrPogledaj ovaj članak na dijalog.hr

Možda se čini teško za povjerovati, ali samo nekoliko minuta vježbanja dnevno može poboljšati vaše zdravlje i kondiciju, piše CNN.

Kratke aktivnosti, od 30 sekundi do najviše pet ili deset minuta, koje obuhvaćaju gotovo sve vrste kretanja od penjanja po stepenicama, hodanja, izvođenja čučnjeva ili plesa pomažu i danas brojne studije dokazuju vrijednost tih mini treninga.

Pokazalo se da vježbanje u trajanju od samo 15 do 30 sekundi tri puta dnevno poboljšava kardiorespiratornu kondiciju neaktivnih odraslih osoba, prema maloj studiji iz siječnja 2022. objavljenoj u časopisu Exercise and Sport Sciences Reviews. U studiji se radilo o penjanju po stepenicama i vožnji biciklom.

Kod odraslih ispitanika, koji prethodno nisu vježbali, uočen je pad od 17 do 18 posto učestalosti raka nakon što su počeli intenzivnije vježbati samo 3,4 do 3,6 minuta dnevno, pokazalo je istraživanje iz srpnja 2023. na 22.398 ljudi. Njihova dnevna tjelesna aktivnost odvijala se od jedne ili dvije minute.

Prema studiji objavljenoj u JAMA Oncology, 4,5 minuta snažne, isprekidane tjelesne aktivnosti svaki dan povezano je s 31 do 32 posto smanjenjem učestalosti raka.

Dobrobiti kretanja proširuju se i na zdravlje mozga.

Čak i mala količina umjerene do snažne tjelesne aktivnosti svaki dan ili dodavanje male količine u vaš trenutni režim vježbanja smanjuje rizik od demencije, prema studiji iz ožujka u JAMDA: The Journal of the Post-Acute and Long-Term Care Medical Association.

Oni koji prethodno nisu radili nikakve umjerene do snažne vježbe imali su najveću korist.

“Raditi bilo što je bolje nego ne raditi ništa”, rekao je Michael Betts, osobni trener i direktor u TrainFitnessu sa sjedištem u Londonu. “Kada se neko vrijeme krećete, izlažući tijelo malom naporu, ono će se prilagoditi i poboljšati”.

POST – osječki program koji pomaže u mršavljenju

Kako mikroplastika ulazi u naše organe i što nova istraživanja govore o njezinim opasnostima?

Kako sigurno provoditi povremeni post i postići najbolje rezultate

Hina

Oznake: kondicijavježbanjezdravlje
Pretplatite se
Prijava
Obavijesti me o
Molimo prijavite se za komentiranje
0 Komentara
Najglasaniji
Najnovije Najstarije
  • Popularno
  • Komentari
  • Najnovije
Nezapamćena afera prikrivanja homoseksualnog iskorištavanja maloljetnika u visokim crkvenim krugovima potresa Hrvatsku

Nezapamćena afera prikrivanja homoseksualnog iskorištavanja maloljetnika u visokim crkvenim krugovima potresa Hrvatsku

24.07.2026
Prognani svjedok Istine: smijenjen kancelar Riječke nadbiskupije

Prognani svjedok Istine: smijenjen kancelar Riječke nadbiskupije

14.07.2026
Odgovor na heretički smjer njemačke sinodalne Crkve: poziv svim katolicima na potpisivanje peticije Svetom Ocu

Odgovor na heretički smjer njemačke sinodalne Crkve: poziv svim katolicima na potpisivanje peticije Svetom Ocu

18.07.2026
O najvećoj aferi Crkve u Hrvata oglasio se i smijenjeni riječki kancelar: kultura šutnje stvara nove žrtve

O najvećoj aferi Crkve u Hrvata oglasio se i smijenjeni riječki kancelar: kultura šutnje stvara nove žrtve

26.07.2026
Skandal: osumnjičeni svećenik i dalje obnaša službu župnika, a biskupija priopćila da je sve poduzela

Skandal: osumnjičeni svećenik i dalje obnaša službu župnika, a biskupija priopćila da je sve poduzela

27.07.2026
Vrata paklena neće je nadvladati: cjeloviti kronološki prikaz afere „Šalata“

Vrata paklena neće je nadvladati: cjeloviti kronološki prikaz afere „Šalata“

11.08.2026
Egzistencijalna kriza i protuotrov

Egzistencijalna kriza i protuotrov

11.08.2026
Crkva u oluji vremena: Izazovi vjere, ideologija, položaj žene i primjer svetog Lovre

Crkva u oluji vremena: Izazovi vjere, ideologija, položaj žene i primjer svetog Lovre

10.08.2026
Hrvatski vaterpolisti do 16 godina novi su svjetski prvaci

Hrvatski vaterpolisti do 16 godina novi su svjetski prvaci

10.08.2026
Šok na Poljudu u 95. minuti: Istra golom Ahmetija u samoj završnici otkinula bod Hajduku

Šok na Poljudu u 95. minuti: Istra golom Ahmetija u samoj završnici otkinula bod Hajduku

10.08.2026
Dijalog.hr

    © 2024 Dijalog - Designed by House of Code.

O nama

Hrvatski portal za dijalog

Kategorije

  • Vijesti
  • Kolumne
  • Sport
  • Zanimljivosti
  • Vjera i duhovnost
  • Blogosfera

Kontakt

redakcija@dijalog.hr

Udruga Dijalog

Sveti križ 11
Rijeka

  • Impressum
  • Uvjeti korištenja
  • Politika privatnosti i kolačića
  • Oglašavanje
  • Doniraj
Nema rezultata
Pogledaj sve rezultate
  • Naslovnica
  • Vijesti
  • Dijalog
  • Kolumne
  • Blogosfera.hr
  • Sport
  • Društvo
  • Kultura
  • Zanimljivosti
  • Lifestyle
  • Vjera i duhovnost

© 2022 Dijalog.hr - Designed by House of Code

Dobrodošli natrag!

Prijava putem Google-a
ili

Prijava na Vaš račun

Zaboravili ste lozinku?

Retrieve your password

Molimo unesite e-mail ili korisničko ime za resetiranje lozinke

Prijava
Ova web stranica koristi kolačiće. Nastavkom korištenja ove web stranice pristajete na upotrebu kolačića. Posjetite našu Politiku privatnosti i kolačića.
wpDiscuz