Da je nogomet, kao najpopularniji sport, u potpunosti zaražen LGBT propagandom, možemo vidjeti gotovo na svakoj utakmici liga petice gdje korner-zastavice i kapetanske trake najviše svijetle.
Potaknut time, zanimalo me gdje je korijen toga?
Gdje je sve počelo?
Prema dostupnim informacijama, više izvora potvrđuje i smatra početak ulaska LGBT propagande prvim sustavnim programom Football v Homophobia 2010. godine. Kampanju je pokrenula organizacija The Justin Campaign koja dolazi iz Britanije i nastala je kako bi pokazala da u nogometu postoji homofobija kroz umjetnost, događaje i edukaciju.
Organizacija je pokrenuta zbog Justina Fashanua, koji je bio igrač Norwich Cityja, Nottingham Foresta i Brighton & Hove Albiona. On je prvi igrač na svijetu koji se javno deklarirao kao gay osoba. Zbog toga je javno kritiziran, ismijan i gotovo odbačen iz engleskog nogometa. No stvari nisu tako čiste. Nakon javnog ismijavanja, otišao je sreću potražiti u SAD-u, gdje je igrao u nižim razredima, no ni tamo nije bio dobro prihvaćen.
Godine 1998. Justin je pronađen mrtav u garaži u Londonu. Policija je smrt proglasila samoubojstvom. Prije nego što se objesio, ostavio je pismo pored sebe u kojem je kazao kako je svjestan da neće dobiti pravedno suđenje jer je gay. Radilo se o suđenju u SAD-u gdje je protiv njega podignuta optužnica zbog seksualnog napada na 17-godišnjaka.
Nakon tog događaja pobjegao je u Englesku, gdje se na kraju objesio.
Ključna osoba u organizaciji je Jason Bartholomew Hall, umjetnik i aktivist, a sam za sebe kaže da je queer umjetnik. Njegova ideja jest kroz umjetnost normalizirati LGBT pokret, dok kroz nogomet želi da LGBT osobe budu vidljivije i “slavljeniji”.
U početcima živjeli su od donacija, no već 2011. UEFA je ušla u suradnju s FvH i od tada je zapravo udruga počela dobivati poprilične svote novca tijekom veljače, kojeg oni zovu “Month of Action”.
Godinu dana nakon, 2012., u kampanju se uključuje Pride Sports, a 2014. u potpunosti preuzimaju vođenje kampanje. Koliko su daleko dogurali, pokazatelji su činjenica da takvu organizaciju tijekom veljače podupiru: Engleski nogometni savez (FA), glavna sudačka organizacija u Engleskoj (PGMOL), Engleska nogometna liga (EFL), Udruga profesionalnih nogometaša Engleske (PFA) i udruga trenera engleske lige (LMA).
Također, ta organizacija pruža navijačke pakete od zastava s duginim bojama, bedževa i slično, koje kupuju navijačke skupine, posebice u Njemačkoj.
Svi putevi vode u Britaniju
Nakon što su vidjeli uspjeh programa Football v Homophobia 2010., dok je vruća roba, britanska LGBT udruga Stonewall pokreće akciju “Rainbow Laces” 2013. godine.
Ideja pokreta bila je razbijanje tišine, odnosno donijeti temu homoseksualnosti u svlačionice među igrače. Ovaj pokret zapravo je najviše odjeknuo u svijetu nogometa i oni su zaslužni za sve vizualne LGBT propagande na zelenim travnjacima.
Odmah čim su prezentirali svoje ideje i vizuale, privukli su velike “ribe”. Osnivaju TimePride, kojeg od samog početka financiraju: njemački gigant Adidas, Sky Sport, Barclays, Visa i, za kraj, najutjecajniji klub u Engleskoj, Manchester United, popularnog naziva “Crveni vragovi”. Očito da logo i nadimak imaju potpunog smisla s obzirom na ono što
financiraju.
Svi partneri koji su gore spomenuti financirali su vezice kao vizuale, potom oglase, da bi došli do TV marketinga.
Nakon godinu dana njihovog djelovanja, u priču se uključuje kompletna najgledanija liga na svijetu, engleska Premier liga, i druga najgledanija njihova liga, Championship.
2017. godine provode kampanju duginih korner-zastavica i kapetanskih traka na cijeli engleski nogomet tijekom Rainbow Laces Week. Nije dugo trebalo, pa se s jednog tjedna kampanja proširila na cijeli studeni i prosinac.
Nakon samo godinu dana, kampanja se proširila na međunarodnu razinu, gdje Njemačka prednjači s podrškom udruzi.
Svjetla pozornice na UEFA
Nakon svih događanja i probijanja LGBT propagande u nogomet, jedina utvrda koja je ostala bila je UEFA, krovna europskog nogometa, koja je odgovorna za europski nogomet, šutjela je dugo i nije bilo nikakvih znakova protivljenja ili slaganja.
No, u jednom trenutku organizacija je stavljena pred zid i morala je birati lijevo ili desno. Naravno, kako to biva, mišljenje drugih i novac je najbitnije, pa UEFA bira lijevu stranu.
Taj trenutak kada je UEFA stala pred zid bio je slučaj gruzijskog igrača koji je u Nizozemskoj, zemlji poznatoj po pokretu LGBT, obukao traku s duginim bojama u utakmici najvišeg ranga nizozemskog nogometa.
Igrač Guram Kašija, noseći traku duginih boja, izazvao je prosvjede u svojoj rodnoj domovini, na što ga je UEFA nagradila s nagradom za hrabrost pod hashtagom #EqualGame. Inače, ta kampanja unutar UEFA nastala je kako bi pružila igračima tamnije puti punu podršku u nogometu i stala na kraj rasizmu. Oni su ovom nagradom svrstali rasizam i LGBT kampanju u isti koš.
OneLove kapetanske trake
Da se sve nadovezuje, potvrđuje i kampanja OneLove, koja je pokrenuta upravo iz Nizozemske nakon slučaja Kašija. Cijela vlada Nizozemske, nogometni savez i cijela liga stali su iza te kampanje, koja kapetanskom trakom na dugine boje želi se boriti protiv diskriminacije, ali ne samo protiv diskriminacije LGBT zajednice, nego i protiv rasizma, orijentacije, religije i slično.
Dakle, sada se religija, rasizam i LGBT stavlja u isti koš. Jasno je kao dan da LGBT zajednica želi steći reputaciju da su oni isti kao tamnoputi ljudi ili čak religija. Daleko su i dogurali.
OneLove traka sastoji se od crvene, žute, zelene, plave i ružičaste boje. Sami kažu da su boje inspirirane pan-afričkom i pan-seksualnom zastavom.
FIFA je jedina pokazala zube
FIFA, svjetska nogometna organizacija poznata po korupciji, krađi, namještaljkama, ali nije poznata po LGBT borbi. Naime, OneLove kampanja htjela se proširiti i na Svjetsko prvenstvo u Kataru 2022. godine, ali FIFA je jasno zauzela stav i najavila kažnjavanje igrača koji budu nosili takvu kapetansku traku.
Sulude brojke
Nogomet je najbolja pozornica za reklamiranje. Englesku Premier ligu po utakmici u Britaniji preko televizijskog prijenosa pogleda oko 2,52 milijuna gledatelja. Dodamo li još uživo oko 50 tisuća ljudi, dobijemo da godišnje preko TV-a i uživo Premier League pogleda 9 milijardi i 619 milijuna ljudi.
Dakle, 9 milijardi i 619 milijuna ljudi godišnje vidi barem jednom u prijenosu LGBT boju na korner-zastavici, kapetanskoj traci ili na tribini kod navijača. Da bi stvar bila gora, u Engleskoj, dok veljača, reklame uz igralište imaju dugine zastave. Ogroman je to utjecaj kojeg ljudi nisu niti svjesni.
Treba svakako istaknuti kako je ovo samo izračun za Englesku ligu, dok je Njemačka po nekim parametrima još više angažirana za LGBT zajednicu.
Podržavaš neovisno novinarstvo? Doniraj za Dijalog.hr!

Analiza riječkog Zdravstvenog odgoja: Sporni dijelovi mogli bi biti uklonjeni, primjena odgođena
Hod za život i hod za slobodu u Rijeci: (Bio)etički paradoks Ive Rinčić
Zašto Hod za život u Londonu odjekuje kao križarski pohod savjesti kroz povijest?